SOMETIMES I GET A GOOD FEELING, SOMETIMES LIFE'S AMAZING

Fan vad tiden går.. Det är inte alls många veckor kvar i skolan!? Dom ryms på en hand?!
Tänk att lilla skitungen erika, jag, ska börja gymnasiet? Jag ska bli ekonomielev, leva loppan, träffa nya människor, skratta, le, må bra! Jag ser framåt med positivitet inombords!
MEN, jag kommer sakna mina fina så otroligt mycket. Jag får ångest hela tiden när jag tänker på att vi går åt skilda håll.. Självklart är jag glad och lycklig för att vi alla nu börjar vandra vägen mot vuxenlivet, och mot våra framtider.
Och jag vet att jag aldrig kommer glömma dom närmaste, och vi kommer ju såklart träffas. Men vi kommer aldrig mer gå på samma skola, samma klass. Vi kommer inte längre åka samma bussar, vi kan inte längre spontant åka till vårat favoritcafé efter skolan. Kommer sakna allt det där. Det är vardag nu, men det kommer betyda så mycket mer sen, när jag inte har er bredvid mig 6 timmar om dagen.
Men, i sommar så ska vi spendera 90 % tillsammans och göra massa sjuka saker!










kommentera gärna
Postat av: saga

åh... vi kommer att ha världens finaste sommar tillsammans <3<3<3

2012-05-08 @ 21:30:14

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0