VILKEN KLÄNNING?!

De senaste dagarna har jag spenderat 99 procent av min tid till att noggrant scanna igenom varendaste liten internetsida med klänningar. Jag MÅSTE hitta nått till avslutningen.
Men jag har ett antal villkor..
-den får inte vara vit eller svart
-inte för vid
-inte för lång
-inte för urringad
-inte helt öppen i ryggen
och säkert 10 andra krav.
Den måste vara perfekt.
Men jag har hittat några som jag kan tänka mig i alla fall. Hjälp mig välja!


1.





2.


vet att denna är öppen i ryggen, men jag tror att den döljer det jag vill dölja ändå, så den får bli ett alternativ pga att jag äääälskar färgen!



3.


jag har tänkt ha dessa till..

hej i-landsproblem nr 2 på två dagar


kommentera gärna
Postat av: lisa:))

var finns den turkos aktiga klännningen, vill du skriva länk?:))

2012-05-12 @ 18:41:53
Postat av: Bekka

Du skulle bli döläcker i tvåan! :)

2012-05-13 @ 16:16:19
URL: http://lennartssonrebecka.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0