YOU WILL NEVER KNOW IF YOU NEVER EVEN TRY. DO IT FOR YOUR PEOPLE, DO IT FOR YOUR PRIDE


SHIT så trött jag är! Skolan tar musten ur mig, och jag har ännu inte riktigt hittat fotfästet känner jag.. Och till råga på mitt redan osäkra, förvirrade jag så fick jag ett D på min företagsekonomiskrivning. Vilken besvikelse! Jag ville rent ut sagt ge mig själv en rejäl lavett där ett tag.. Men jag intalade mig själv att alla har bad days, vi har inte riktigt kommit igång i ekonomitänket ännu, och dessutom så hade jag endast en dag på mig att plugga med tanke på att jag var sjuk.
Så från och med nu måste jag satsa hundra procent på att hitta fokus. Det är JAG som ska lyckas i framtiden, så det är JAG som måste kämpa! :)
 
Outfit kommer sen. PUSS!
 
 
 
 
 

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0