16 h o 36 min ;D

nu är det 16 h och 36 minuter sen jag skrev de senaste inlägget här^^ låång tid;))
men idag iaf, vi tog motorcyklen till vimmerby, tänkte köpa ett par chinos och ett svart linne till dom.. ikväll ska vi bort till kristina o geijer, geijer fyller år (grattis) och då hade jag tänkt ha dom kläderna då ;o
men jag hittade inga snygga chinos så..
jag får helt enkelt dra med mig frida till okhm imorgon och köpa ett par på vero moda ! ;D
sen får vi ju hoppas att de finns nått snyyyggt linne^^
men jag skriver väl lite mer sen tror jag :p

kommer lite bilder här från olika tillfällen ':D<3


nån gång :D



fotbollsmatch i målilla^^



natta o jag hade damp ;'D


himlen när vi åkte till liseberg med klassen;)


nu orkar jag inte mer;))
puss o kram skumbanan ;*

/e

kommentera gärna
Postat av: mathilda

klassresan ett minne för livet ;*

och jag minns fotollen :D<3

2009-08-06 @ 15:35:29
URL: http://mathildagabriella.blogg.se/
Postat av: karin

haha, jag fick va med på ett hörn med ;p hah

2009-08-09 @ 22:11:37
URL: http://karinsvensson.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0