18/8 tjugohundranio 18:29

första skoldagen !

första skoldagen i 7an va bäst ;D haha
väääldiigt mkt skratt o ibland skrattade jag nästan så jag fick tårar i ögonen ;'D
fast jossan fick inte gå i vår klass :'(
vi fick massa papper och block så det va en hel del att hålla reda på ;o
imorgon blir det sova lite längre för vi (7:A,B,C&D ) ska ut till Gnöttlern o typ leka ? ;p
haha, vi fick bada om vi ville också .. vi skulle ta med oss lite fika som vi kunde äta på vägen :) det kommer nog bli mysigt ;]
men nu ska jag dra ;p vi hörs ^^

puss & kram ;*

/e

kommentera gärna
Postat av: Hanna :))

Dt var jue as kul typ :P Jaoo men ska påpeka en sak om jag får? Gnöttlen stavas dt hihi^^ *Kan jue varit lite snabbt skrivet så jag fattar :P*

2009-08-20 @ 18:21:25

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0