daagen :D

idag har jag umgåtts med natta och lilli :D redigt najsigt faktiskt ;p
men jag tänker låta bilderna tala för sig själva idag :D orkar inte skriva nått ;p

igårkväll hängde jag lite med jossan,nelle,henke & lollo ;)

                                                                   fulast är man ju medans dom andra 2 är hot,hot,hot !:D<3


deras frisyrer ;) nattas är platt med en fläta fram och lilli har en liten knopp med snurrad "svans" ^^

 


jag blir så himlans glad när jag ser nattas min ;D<3



looove this picture ! :D<3



mina bästa vänner skulle LÄTT kunna bli modeller !;o <3


älskar er finaste :'D <3



vi lagade maten :D
tips: en lätt och snabb men "fin" och god middag ^^

Buffalo Wings, friterade pommes med Tzatziki-sås till :)
bara att sätta in kycklingvingarna i ugnen med lite smör på, fritera pommesen och hälla i såsen i en skål.. såsen finns att köpa i affären. Vi valde att göra en "frukt & grönt bricka till också ^^
funkade fint med skivade tomater & nektarin :D
För att det ska bli lite speciellt så ställde vi fram lite doftljus och spred lite doftande rosenblad på bordet, mycket uppskattad måltid & dukning ;D


denna bilden togs idag:D & nej den är inte omgjord i photoshop eller liknande, den är original;)





lollo saknas på bilden men detta är från igårkväll ;)


den här får avsluta mitt bildrika inlägg :D

hörs imorn ;*

/e


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0