dagarna med "dom";D

natta, jossan..Dagarna med er va fan de bästa på läänge :D tänk att vi blev så jäävla bra vänner på så kort tid ?, jag är såå lycklig för det !

dag 1..jag drog in till målilla för att träffa natta, tog bussen 11.11 :)
vi gick till konsum o dampade oss lite ;o
sen smsade vi jossan o frågade om hon ville komma, såklart hon ville :D
efter ett tag kom hon o vi käkade glass (eller sköt) på grillstugan (it's the shit) (a)
sen gick vi till konsum igen ;D haha jao vi va nog där några timmar ;] på kvällen va det träning (jossan tränade inte)
hon kollade på oss andra ;]
sen åkte vi hem till mig o gjorde massa shiiit^^ sen somnade vi :))
haha..
a juste, natta o jag hälsade på i gamla skolan också ;D

dag2.. vi gick upp, åkte till stallet o släppte in hästarna pga regn:) sen åkte vi hem o upptäckte att klockan va 11 :o vi gick ner till "centrum" o precis när vi va 50 meter från BP så kom bussen ! vi spraang ;)
haha ;D
sen gick vi t konsum igen :)
då träffade vi på anna, våran gamla lärare:) hon va jättetjock nu (hon är gravid) :D
kram på henne ;) huhu ^^
 efter de kom jossan kompisar oliver & oskar, vi gick till ica o va där ett tag + att vi fick utskällning av en gammal tant :D
vi gick till lekparken o skrattade som småbarn ^^
sen gick vi hem till natta o sen åkte vi hem o sen, o sen.. ;p
haha nej men nu kommer lite bilder för sen måste jag hoppa in i duschen ;o <3


det va med dessa 2 jag spenderade the days^^<3



bästa jossan o jag :D<3



natta käkade kebab igår ;D<3



tss^^denhär avslutar detta inlägg ;]

älskar er fjårtiizzbabes ;*

/e



kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0