dagen :)

hade ganska roligt i skolan idag pga att jag är så himla trött vare dag ;] när jag blir trött så blir jag grymt flummig och skrattar mkt ;D
började med 2 h ÄÖ (ÄmnesÖvergripande om det säger er nått;))
haha ! sen hade vi typ engelska eller kemi ;p
luunch, sketaäckligt, fisk & potatis ;s
sen hade vi typ biologi och sist hade vi ?:s
ajja whatever ;p
när jag kom hem åkte jag till stallet och red maritza bby !<3
gick jättebra:))
sen satte jag mg framför tvn och kollade på dam EM i fotboll :D svergie vs ryssland (sverige leder btw med 2-0) ;]
dom 2 coolaste är Kosovare Asslani ?stavning osv :s & victoria svensson ^^ tihi
men ska gå ner & fortsätta kolla nu :D
btw, sovmorgon imorn ju, TTF första lektion och vi ska inte ha TTF iorn så hihi sovmorgon, det gillas :D

puss & kram på er ;*

bara för att hon är så hiimla söt :D<3


/e

kommentera gärna
Postat av: emelie :)

älskar hennes blogg :)<3

2009-08-25 @ 21:10:29
URL: http://emmeelliiieenystroom.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0