15augusti2009-23:49

förlåt för dåligt updt, igen;o men nu är det ett tag sedan :p
haha !
GP i målilla idag då;D redigt najs faktiskt ..
typ tomas gollob vann tror jag ? ;)
Hans andersen kom 3:a ? ;p
ajja, "hängde" typ lite med jenny, natta, karin o mathilda ((: karin & natta hade daaamp ;D haha o jag kan ju inte glömma o nämna att det kom 2 killar o gömde sig bakom oss o vi bara - eeh, vad håller ni på med ?
- (dom svara) - kolla han i sverige hatten därere, vi ska kolla nu när han blir haffad av vakten;) han är vår polare ..
- (vi) eh jaha ? pallar inte skriva allt men dom va asroliga & natta skämde ut sig som vanligt ;p
man kan ju undra vafan hon hade druckit ?;o
karin hade ju också lite damp så dom 2 passade ganska bra ihop när jag, jenny o mathilda gick 4 meter bakom dom ;p
sen typ blev det ju maaaasssaaa fyrverkerier :D erika<3fyrverkerier ;D  sen åkte vi hem .
min telefon typ hängde sig o jag håller på o daampaa ihjääl mig på den :s kan inte skriva sms eller nått :okan lyssna på musik och kolla på bilder i FILHANTERAREN men inte i MEDIA !! DAAAAAAAMMPPPP !!!:o
sen har jag fått en ny ikon som heter Telia MMS ? jag dampar ner mig på telefonjävleen !!
köp INTE en W595 !


erika love this bild ;D



erika HATE this mobil :o

batterilyckan har värsta psyke o går sönder ASLÄTT, # är seeg !
1 är ännu seegare o volym neråt är seegast ! :o



/e

kommentera gärna
Postat av: mathilda

det va nog nått i colan ? ;s hihi ^^ <33

2009-08-16 @ 01:40:56
URL: http://mathildagabriella.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0