ego -match

förlåt för dålig uppdatering..
men igår blev det ju öland o massa ;] haha

vi va inte där så länge, jag och frida åkte hem ;p

men det kommer en bild därifrån sen..

idag spelades första matchen för höstsäsongen ;)

den spelades mot hultsjö IF atom ((: vi tog med oss en poäng hem från planen vilket alltså betyder att vi spelade lika, 1-1

en hård, jämn och rolig match tycker jag allt ;D
 jag glömde knäskyddet så jag spelade inte så mkt idag ;o
men sista 5 minuterna så gick det sketabra asso, jag hade *josefine vid min sida hela tiden, hon va på "allerten" och hjälpte till och hon jobbade steentufft ;)  
*josefine är alltså den nya tjejen i vårat lag för er som undrar :) välkommen till oss ;D haha
alla tjejerna i vårat lilla rik spelade myycket bra idag och vi spelade en riktigt bra match !;]]
men nu kommer maassaa bilder från igår och i förrgår ;)



jossan o morgan på bröllop och födelsedags festen ;]



jaag ^^




natta och jag ;D<3




HAHA vi hade liite roligt på vägen hem från högsby ;]




världeeens bästaa ;D<3




haha där kom jag och halva nathalie B-)




jao, såhär såg jag ut när vi drog till öland ;o <3




och natta såg ut såhär när vi skjutsade hem henne ;D<3




öland is the shit asso B-)



den här, ...
och den här

får avsluta det här inlägget, jag hade det BÄST med dig natta, som vanligt !;D<3






 
puss & kram på er ;*


/erika










 


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0