hiss/diss

ja, idag tänker jag börja med mitt hiss/diss ;]




erika hissar- flygplan -
för tänk efter dom stör inte dig (oftast), dom släpper ut mindre avgaser än de flesta fordon och det går ganska snabbt att flyga till t.ex. kanarieöarna..Tänk om ni skulle behöva åka båt heelaa vägen ? nejnej..





erika dissar - bilar - shiit, hur många bilar fins det egentligen bara i sverige ? :o
det skulle jag bra gärna vilja veta..vi tar bilen till affären, frisören,jobbet,skolan,vänner osv, jag skulle nog kunna hålla på hela natten ! bilar är mke dåliga för miljön, ändå använder nästan alla bilen för att åka till affären som ligger på gång/cykel avstånd !? usch o skäms på oss..


/e

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0