natta((:

dennis tog motorcyklen till linköping för att hämta frida o jah sitter här och väntar :)
haha.. Förhoppningsvis så kommer natta snart ;D så***** nice :D<3
kommer outfit bilder sen, den här gången loovar jag att dom kommer :p
ajja, nu måste jag dra upp till stallet o fylla på vatten hos mina små bbys ((;
sen ska jag tillaffären, måste köpa inslagspapper (innan frida kmr hem) för hon fyllde 21 i måndags ;D grattis till henne !<3
men nu  kommer snart bilderna ;)


nattah ;D<3
www.hejjnatta.blogg.se



outfit

linne - ginatricot
jeanstights - JC
haha jomen that's it ;]


vadå fluum ? ;p



snyggt ju ! haha jag tuperade håret och de blev lite hett tkte jag ;D


men vi hörs senare ;]
puss o kram skumbanan ;*

/e




kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0