även om jag vill så låter ni mig inte träda fram .

jag känner mig helt totalt värdelöst när ni gör så.. helt ärligt, jag vill byta klass!



hej bloooggeeen :D ballie följde med mig hem idag, vi har tagit lite kort och skrattat osv.. ;p
helt otroligt vad jag har saknat oss två nu när vi inte har varit ensamma bara vi två ett tag ..
men nu är vi nog back on track igen :D men jag oroar mig fortfarande för att dom ska ta dig ifrån mig ;s
jajja, jag slänger in lite kort och så nu dåå :DDD


älskling :*



du är så otroligt bra!<3



bara för att jag äälskar bilden!;b  döda mig inte nu ballie? ;s <3



mystiskt ;o




/hejjerikaah

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0