god jul!

god jul på er alla sötnosar där ute som fixade besöksrekord för mig igår :D da'n innan julafton och sådär, lite mysigt :* ligger här i sängen, fryser och längtar inte tills senare idag när det är dags för uppstigning ;o
oj varför inte, tänker kanske ni nu? men det är bara så att jag känner ingen som helst lust att fira jul iår..
men jag hoppas att alla ni bloggläsare får en FANTASTISK julafton :D blir rent ut sagt BOMBAD med God jul sms här hemma ;) hihi ^^ min jul började med Jossan, Adnan, Data & telefon, underbaaaaart :D:D <3
resten av dagen blir först gröt och paketer i vimmerby :)) sen hem och där mer mat & fler paketer ;)
hur ska ni göra?
jag kommer nog troligtvis uppdatera i eftermiddag om det går som det ska, men man vet ju aldrig ;) och det är ju trots allt julafton så.. :p
ha en fortsatt bra dag, GOOOOD JUUUUUUUUUUUUUUUUUL :D <3




/tomten (?) :D

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0