I need something new..

jag sa nog igår att jag skulle till kalmar idag huh? (: jaja, om jag inte gjorde det så vet ni nu,
att erika söderberg har varit i kalmar today & shoppat loss ;) haha, jag orkar inte skriva något mer nu asså.,
jag har sjukt ont i huvudet och just nu känner jag för att lägga mig i sängen ENSAM (som vanligt-.-)
och sätta igång en riktigt sorglig film så jag liiipar! så deppig är erika idag, FAST hon har fått shoppa..
illa ;o
erika is a fucking FUCKFACE idag .. <3
+ att jag sitter och häver i mig blue keld, inte bra för träningen, så därför blir det extra hårt imorn ..
hööh ^^ <3
here comes the clothing



dåliga bilder men jag är som sagt rätt sliten idag..
3 linnen iaf, ett vitt, ett svart & ett brunt (:





byxor från Gina, hårinpackning, värmeskydd till plattat hår & bruncreme -.-



"tröja" från en annan Gina butik (:



ignore the fuckface.. koftan köptes också (yy



tunika (:



allt för idag, ha det så bra medans jag kollar deppfilm & sover ruset av mig (A)






kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0