let us celebrate

här kommer lite bilder från dagen ^^<3









ursäkta minen.. men jag visste vad som va i paketet (2 kg godis)
och då skulle jag precis säga en sak till kusin som jag fick paketet av ;p
jag får nämligen samma sak varje år, men med i paketet är alltid ngt nytt,
iår va det två kameratidningar ;p


<-- systerson Arvid    - tomten -     ---> kusinen Nova  :)


det här är vad jag fick av "tomten" från Visböle & vimmerby;)
nu ska jag snart äta, sen blir det vara tomte & öppna fler paketer :D


allt för mig idag, nu blir det nog jullov för bloggen (:
tror jag, för vem vill spendera jullovet framför datan? (jag) :p

haha ;) <3






/hejjerikaah

kommentera gärna
Postat av: Emelie :)

jag fick också en sån där paris hilton parfym :) <333

2009-12-25 @ 11:46:55
Postat av: Anå Sidenbäck

Mysiga julkort :))

2009-12-26 @ 20:59:21
URL: http://shockad.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0