on my mind, there's only you!

nejmen hallå där :D tänkte bara säga att bloggen BYGGS OM ;) hih, sen fick jag order av jossan att jag skulle uppdatera, bra sagt älskling :**
ska väl ta och bättra mig nu till nästa vecka!  har ju ny telefon för alla er som inte visst ;p
en Sony Ericsson Aino ((: me like ;* men touchen slutade fan funka idag, som tur va så stängde jag bara av den och sen funkar den lika fint igen ;D kyss på'n :*

vill klippa mig, vet inte hur., hjälp mig!?

´vi har fått kolla igenom våra omdömen nu, hade ju reflektionsdag igår ;p sög rumpa -.-
jaja, omdömena är jag iaf riiiktiiigt nöjd med! inte ett enda "ej godkänd" :D bara massa "godkänd"
och för alla er som tror att vi har G, VG och MVG, vi har inte det i sjuan, däremot på prov så kan vi få
G-       G    eller    G+  (:
 men för att *piffa upp* det här inlägget lite, så kommer lite pics (a) me like ^^




hur i helvete kan man vara så söt? :**

PH 1; jag
PH 2; arvidgullet
PH 3; Arvidälsklingen :*
bilder tagna & redigerade av mig (:

©erika.söderberg!!





/hejjerikaah

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0