teletubbies

så underbart söta dom är! älskar't :D ni kanske tycker att jag är megabarnslig men.. ;p dom utstrålar sån otrolig lycka & glädje, det gillar jag! och sen asså Pouh är ju sööööööötaaaast! ;'b hihi (den lilla röda)
jaja, nu lämnar vi teletubbies..

idag kommer jag ha EN helt lektion, (a) oyckligtvis så är det språk -.- otur om man säger så ;p
jaja, dagen börjar med KLF-PLT och fortsätter med Julshow, lucia, Lunch & tyska ;) höhö
sen efter skolan så drar jag direkt ner till kyrkan för Mörlunda Luciaövning :D mysigt värre!
grattis till sandra lundin som blev vår lucia btw!^^ nej nu måste jag dra, vi hörs :**




/hejjerikaah


kommentera gärna
Postat av: sanna

Godmorgon=)

Allt bra med dig idag?

2009-12-11 @ 08:32:39
URL: http://saniiee.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0