when i see you, it's like i'm flying

jag står inför ett val. som kan göra min framtid till bättre, eller i värsta fall, sämre!




hej mina vänneer :) jag sitter här & letar för fullt efter en snygg klänning till julafton, med endast 5 och en halv dag kvar börjar jag få lite panik! & inte heller kan jag fixa naglarna, för jag får ju hem hästen nu den 23 .. så då kommer jag ju rida, med handskar på, vilket betyder knäckta naglar (: så därför blir det nog att jag får fixa naglarna efter ju tyvärr :/ men det funkar nog :D
gårdagen spenderades i hultsfred med massa människor (: några va; JOSSAN, JP, Millan, Monne, Max, Marika, Kim, Fidan osv, men såklart, mest jossan :*

idag, ska jag nog ut & fota lite :D och antagligen leka med både arvid & lisa ute i den ca 3 dm djupa snön (:
jag tycker nog att det räcker med snö nu faktiskt, visst det är verkligen jäättekul att det är snö nu när det snart är jul, men 17 minusgrader är inte kul enligt min mening (: men alla tycker ju olika, själv föredrar jag sol, värme & bad :'d

Vad tycker ni bäst om? (:


vinter & blek eller solariebrun?


eller




sommar & solbrun? :D



/hejjerikaah

kommentera gärna
Postat av: Amandaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

är.det.jag.på.bilden?!<3

2009-12-21 @ 14:48:22
URL: http://amandous.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0