allt..


jag, helene, frida, dennis


Fan, tårarna går inte att häjda !
dom rinner och det svider i hjärtat att kolla tillbaks på livet ! Vill ha dig här NU ..
Jag försöker att inte visa, visa att jag är arg, ledsen och grymt trött. Jag vill ha dig här nu helene, så att jag ha nån att prata med i sånna här lägen !

VARFÖR måste du kommentera på min jävla blogg om du hatar mig så himla mkt ?
Men du kanske tycker om att förpesta nåns liv ?
Vänta du bara tills jag börjar förstöra DITT !
Vore det inte bättre att bara lådsas att jag inte finns ?
psykopat.. Sånna som du borde hamna på psyket !
eller så kanske du också vill känna på hur det är att ens mamma DÖR ?
Du sa att du inte kunde säga vem du var för att min mamma kanske anmäler dig, har du tänkt på att hon gjorde det för att hon inte tkr om små skitungar som håller på som du lr ?
Det ligger mer bakom det här än min mamma ...
När du sitter där framför dataskärmen så är du så himla katig och tror att du är cool, men skulle du våga säga allt det där rätt ut till mig, mellan våra 4 ögon inför människor så vore väl det bättre OCH coolare ?
Enda anledningen till att du håller på som du gör är att jag är starkare i sinnet än vad du är,  du är SVAG !
Jag har bättre ordval, du kan inte STAVA !
Jag vågar erkänna,  du är för FEG !
du tror att du är så jävla snygg och perfekt men innerst inne så är du RÄDD !
+ Att du faller för grupptrycket, det gör INTE jag ...
puss & kra din lilla fjolla, nu har jag fått skriva av mig..

Saknar dig helene, ditt skratt, ditt leende, din varma famn där jag kunde krypa in och gömma mig tills jag vågade komma ut igen, full med självförtroende, du lärde mig att ALLT går inte ut på att vara snygg, cool och poppis, allt går ut på att ha FINA vänner och ett hejjdundrande självförtroende på ett POSITIVT sett,  inte NEGATIVT...

/e


kommentera gärna
Postat av: .

förlåt eller?:p

2009-07-24 @ 23:42:26
Postat av: .

förlåt eller?:p

2009-07-24 @ 23:42:47

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0