alma steén <3

jao du..vad ska jag säga ?
jag hade en toppenkväll/eftermiddag med dig igår alma:D
underbar^^Jag sov med alma i stallet inatt;] de va redigt snice faktiskt:p
så, tack alma (och ni andra som förvisso inte va där men som vi pratade med);D
haha..

Sen förut så umgicks jag lite med natta och putte.. lite chill^^
tss^-^
Men nu måste jag tydligen åka ner till affären((:

och jag tycker faktiskt att ni ska göra en liten kraftansträngning och gå in på länken  som följer och rösta på sandra madestams bild ;]

www.pcforalla.se/fototavling

gå bara in på länken, leta runt efter en kategori som heter sommar, tryck på -alla bilder- och leta efter sandras bild, den är jättefin så RÖSTA !;]<3


mina fula ben och nattas ena fina ben ^^


blää på bilden;]]

/e

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0