förlååt ;o

FÖRLÅT ALLA LÄSARE FÖR DÅLIG UPPDATERING ! ska bättra mig jag loovaar ;o

idag har jag ty varit i Vimmerby ;D
köpte ett par SKOOR ;))
ovanligt eller vad ? :p
ah, sen typ åkte vi hem..Jao, vi typ badade lite och sen köpte vi pizza [[:
*mums*
therese & erik & arvid kom och hälsade på oss med ;D
sen efter det så bestämdes de att vi skulle åka ut och hämta ronja i CENTRUM x)
hahahahahahahahaha !
det tog typ 1, 1/2 timme ;p
sen nu så satte jag mig vid datan o lite, dom är borta hos the karlsson family och planerar resan imorgon :D
fiifaan va ruuligt det kommer blii ! ;D;D;D
ajja, jag har on i huvvet nu igen, (5 da'n irad !)
så jääävla trött på't :(
ska gå ner och lägga mig på soffan en stund ;O
vi hörs imorgon ;]] här under kommer dagens outfit för er som är intresserade (inte du då psykopat)
;*

puss & kram skumbanan ^^


Jag bjuder på bilden för precis när kortet togs så pratade jag :p



/e

kommentera gärna
Postat av: josefine ")

finast är du!<3

2009-07-24 @ 21:09:20

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0