fotograf^^

Jag tycker det är VÄLDIGT roligt att fotografera=D tänkte ni kunde få se några av mina bilder som jag har tagit;)
Kan ni inte kommentera & säga vad ni tycker? :) jag skulle bli superglad då;)


Supernöjd med denna bild asså!=)


Nöjd med denna också;)


Och med den här !=)


Och den;p


Den!:)


! =D


Och den här;)

Jag tog ju sklart många fler men här va iaf ett "smakprov";p
KOM IGEN NU, kommentera och säg vad ni tycker!=D<3

Puss O Kram / Erikaa:)<3

kommentera gärna
Postat av: Anonym

jag gillade den men blommerna.. hehe :0)

2009-07-06 @ 21:15:42
Postat av: Stephanie

Riktigt fina bilder !:)

Vill du bli fotograf när du blir stor?

Tacksam för svar<3

2009-07-11 @ 23:17:28

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0