helene..

imorgon, ikväll, den 28 juli så skulle världens bästa människa ha fyllt 45 år..
jag gråter, ännu en gång går inte tårarna att hejda, jag gör som therese, biter mig i läppen, men det funkar inte.. vill krama dig, vill ha NÅN att krama och gråta hos:(
men har jag det ?, nej, inte en mamma iaf..
vill lägga ut en bild på dig så att alla kan få se ditt minst sagt UNDERBART VACKRA ansikte, men jag har ingen..
godnatt, sov så gott, för de kommer nog inte jag göra:(


/e

kommentera gärna
Postat av: Helene NAAT :P

Hahah emmm du vet väl att din MAMMA heter Lena och inte Helene -.- Hon var lixom inte din mamma :O

2010-01-31 @ 21:04:57
URL: http://rowsainmydreams.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0