Igår eftermiddag...^^

Igår eftermiddag så åkte jag o frida upp t stallet=) Vi skulle klippa Marri o Majsan;) Majsan skulle klippas för första gången i sitt 2½ månad långa liv;) Hon blev SÅ HIMLANS GULLIG !! (a)..
Sen red jag en stund på Maritza..^^ Efter det så skulle jag klippa henne, det är ju inte dt lättaste kan jag ju säga;p
Hon far upp & ner & höger & vänster med huvudet ! Uhja..^^ Men jag lyckades iaf;p Det blev inte stjärnsnyggt men jag ska fila lite på att imorgon igen;) Här kommer lite bilder på mina små bebisar=D<3

                               
     Innan;)                                                  
                                                   

Vi klippte Maiya i öronen också;p (öronhåret)
Men då bet hon Frida  benet för det tyckte inte lilla madame om !;)
                       
                                                       

Efter=D Liite skillnad där ;)


Såhär mkt hår klippte vi av;p


Va bara tvungen att lägga ut en bild på bby där hon tigger godis från matte ( mig );p
Såå sööewt!=D<33

                            
Puss o Kram / Moi;p<33

        

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0