I'm Back and Inlove;)

Hejj!=)
Nu är jag äntligen tillbaka vid datan igen;p
Men jag ska inte säga nått för dessa dagar har varit DUNDERUNDERBARA !;)
När jag kom till Öland trodde jag inte på kärlek vid första ögonkastet.., det gör jag nu !;)
Allt jag KAN tänka på nu är typ,  går det bli kären enda dag? ;o
Uhja, jag blev;)
Jag träffade sveriges underbaraste kille, (namn utelämnas tills vidare)..
En riktigt trevlig "sommarflört" som slutade med att jag fick en vän ( en bra sådan;p) Vill ni höra hela historien?, here it comes --

Öland 8-11 Juli 09

Dag 1.
Onsdag-
Vi kom fram till öland vid ca, 17.40 Husvagnen ställdes upp och vi gjorde oss "hemmastadda"
När vi va klara där så gick vi och hyrde en dubbelcykel (dock inte en tandem)

Vi kikade runt lite på Möllstorps Camping? stavning?:s
Vi mötte ett par tjejer som vi typ tänkte "krocka" med  och då ville dom köra race med bikesen, Småland VS Gotland;D
vi sa att vi gärna va med och gissa vilka som vann? ja juste, vi;) Småland Rocks liksom=) Efter det fick vi reda på att dom hette Emma O Elleonore 16 respektive 12 år gamla;) vi typ badade med dom och,
aa, sen gjorde vi inte så mkt mer;)

Dag 2. Torsdag.
Vi hyrde cykel, igen :p
Då mötte vi D (namn utelämnas) Så vi typ snackade lite med han och hans lillebror L
För natta hade träffat D förra gången hon va på Möllstorp;)
D väntade på sin kompis T som snart skulle komma..=)
När han kom så gick vi in i TV rummet ;)
Där körde vi POKER x) nämner inget mer om det!
Nja o poker övergick t sanning eller konsekvens och då började det hela;)
vi fick reda på att D tyckte att jag va snygg och T tyckte natta va snygg ( vi tyckte likadant såklart;p)
Sen började alla ta konka och då började det med kram, puss på kinden, på munnen och, nja hångel x)
haha !
Ajja, vi frågade om typ familjer och så vidare :)På kvällen vare Karaoke och vi bestämde att vi skulle gå o duscha och sen mötas igen för att kolla på det-^^
Karaoken va mkt tråkig så vi typ gick in till TVrummet igen och då körde vi frågeleken, (frågor om familj osv)
D&T s lillebröder va lite störiga så vi gick en sväng till blå-bryggan ist, den va RIKTIGT läskig;o
När vi kom tillbaks till fast land igen så satte vi oss i en liten dunge precis framför havet o Ölandsbron=) Shit va romantiskt asså;p som i en film;)
ja, sen badade knäppisarna;p halva jah va i men uuh vad kallt (=
Jaa vi hade lite roligt, skrattade en hel del pga D ;)
hahaha..;)
Därefter bestämdes det att vi bara skulle vara bra vänner:)
Helt nöjd med det faktiskt;)
Men jag saknar han ändå lite :$

Dag 3.
Fredag
Jag o Natta gick till TVrummet för att kolla lite på tv:)
Då kom D ;p
lite skojj;)
T skulle ut o springa så han kom inte förrens efter ett tag;))
ajja, vi typ kollade lite på tv och sen när T kom så gick vi en sväng igen^^
aa, orkar inte rabbla upp allt vi gjorde men jag säger som så att vi gjorde ungefär samma saker som dagen innan fast idag spelade vi lite fotboll också.
tss^^
Sen sa D att han skulle åka hem vid 12 så då kom det sorgliga tråkiga hejdået...
Fy vad ledsen jag va.. fast jag visade det inte...
ja, sen åkte vi in till Färjestaden och kikade lite;p

vad hände sen? ;o
Jo juste, vi gick till några kompisar till Natta o som;)
aa, vi åt och sen spelade vi minigolf=))
pallar inte berätta mer än att vi gick in till tvrummet där T och hans kompis L satt...
vi spelade typ kort o lite;)

Dag 4. Lördag.
Vi vaknade, åt frukost och åkte hem i princip;p
Ajja, kmr bilder nudå;)<3


Natta framför Ölandsbron:)


Emma th & Elle tv;)



Coola skor som vi hittade x)


Och en sexy tröja;p



Puddingbyxor (;


Ett par JÄVLIIGT snygga skor som jag vill ha;D(allvarligt)


Jag glömde nämna att en dag va vi i Borgholm och där sprang vi in i Malena Ernman från Melodifestialen;)


Den här bilden får avsluta nått UNDERBART ! <3
     
                                                                                                    
                                     / e



kommentera gärna
Postat av: Trogen läsare:)

Hej Erika:) Jag ville bara säga att du är jättesöt och jag läser jämt din blogg!



P.S.

Oj, här har det gått hett till? :p

2009-07-11 @ 22:56:24

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0