Kort inlägg^^

Har varit i Gnagaredalen idag (; För alla er som inte vet vad det är så kan jag berätta att det är Vimmerbys ställe där man kör cross, rallycross och folkrace ungefär:)
Semesterracets final va ju idag ;D Så vi kom dit vid typ halv 9 imorse(då det började) och kom hem vid halv 9 nu för ett tag sen ;o Blev käka kebabtallrik idag^^ *mums*
Ja, jag är svintrött nu..Ska gå och kolla lite på tv nu tror jag och sen blir det nog andra datorn och leka lite med den :p
Så hare gutt, sov så gott när ni nu somnar ;D
 
Godnatt, Puss&Kram ;*



/e


kommentera gärna
Postat av: amanda

hon till vänster ser precis ut som alice ;o.

ffan va läskigt, jag lovar kopior ! xd

2009-07-16 @ 13:51:09
URL: http://amaandarebscher.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0