PantaPanta Panta meer ;o

haha idag så va det städtajm på G&B arena (igen)
jag, anna och natta gick :)
skojjskojj :p
vi fick ihop typ 742 burkar och 202 kronor var blev det ;)
man känner sig ju lite äcklig sen :p
så jag åkte hem och duschade ( i en halvtimma)
haha !
Vi kom till banan vid ca 08,15
och vi åkte hem vid typ 12,40
;D
ganska nöjd med mig själv :p
vi började panta vid 11 så bara det tog ju en stund ;o
när jag hade duschat så fixade jag till mig lite o så åkte vi till moliljan :))
redigt gutt asso ((:
ah, sen åkte jag till stallet ;D
hoppade älsklingen (skrämmis hinder)
och invigde mina nya stallkläder (kmr bild:p)
jao, that's it, here comes the pictures :)
jo förresten, vi struntar i bilden på mig i ridkläder, den ser förjävlig ut ;p


här är 1 av påsarna, vi fick ihop 6 & 1/2 ;D



suddig bild på mig in power :p



påväg uppåt ;D



sista bilden nudå ;)
Den gröna knappen trycktes det på, titt som tätt :p
men vi hörs ;*

/e

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0