Jävla liv...



Måste precis ALLT bli förstört?!
Böjan av speedwayen idag var redigt lyckad!:) sen gick det bara mer och mer utför...
Mitt minneskort blev stulet i skolan för nån månad sen och på minneskortet fanns en vdeo där jag dansar! Personen i fråga som har snott mitt minneskort har troligtvis gått i samma klass som jag i 6 jävla år! Hur störd är man inte då? och vem går runt och tar ett MINNESKORT från en telefon I sitt eget hemklassrum I skolan? varför inte ta hela jävla telefonen? en sprillans ny lixom!
Och såklart har filmen spridit sig till typ,  ALLA! :'s
som om livet inte kunde bli sämre..:'(
Fy fan säger jag bara!...

kommentera gärna
Postat av: Bragge

dumhuved som snodde det! :P

2009-06-24 @ 09:48:47
Postat av: mika lövgren

vem tror du det var???

2009-06-26 @ 14:20:20

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0