Skövde:)



Jaha, dagen började vid kvart över 5 (på morgonen såklart) då gick vi upp och klädde på oss ~Dagens Outfit;p~
Sen släpptes mina gull ut i hagen:) När det va gjort styrdes vår blå peugeot mot Skövde!=D
Trött som en banan kan jag säga x) Jag har ALLVARLIGA problem med att sova i bilen så det blev ju inte bättre med tröttheten precis.. *uscha*
När vi väl kom fram till Skövde efter 3,5 timmars körning blev det mat!=D
Sen åkte vi bort till Vägverket och släppte av Frida som skulle göra körkortstestet ;o
Jag och Dennis fortsatte in mot själva centrum (där hör jag hemma;)! )... Vi kollade lite i en märkesbutik som hette typ Celicat eller nått sånt;p Massa snyggt och det kliade i fingrarna men jag skulle ju inte köpa nått idag hade jag sagt;(
Så vi gick in på Köpcentret ist;p
Och där checkade vi lite stores som t.ex, Glitter(hade tråkigt;p), Inter sport, Vero Moda och nån mer, Sen blev det H.M för jag fick syn på en redigt het tröja;p Så då köpte jag den iaf..Så en än gång lyckades jag med att inte låta bli att köpa nått (händer ganska ofta!)
Efter det va vi tvugna att hämta Frida som hade...LYCKATS=D Så nu har hon sitt körkort (; OJ va lycklig hon va då!=D Grattis Gums<3
Jaha och efter det åkte vi hem igen:(                - I Jönköping stannade vi te på Mc Donalds och år FET!,  mat;p *mums* Vi kom hem till 4-tiden och jaa då åkte vi hem till Therese och Erik och hälsade på lille Sötisskrutten som fyller 4 månader idag=D stor bebis nu ju! Grattis Älsk<3
Ja och nu sitter jag här och skriver O berättar för er;p
men vet ni?
                   Vi syns imorgon!=D Längtar redan:)
                                                    Puss och Kram / Erikaah

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0