Choco Latte, in my heart

hej på er alla sötnosar :* Det har inte blivit någon uppdatering idag pga tidsbrist :/ kommer hem från skolan runt 16:00 sen äta, efter det packa och sen träna, puh ^^ men nu sitter jag äntligen här och planerar att slänga in åtminstonde ett inlägg till, bra va ? :D fast juste, det blir efter 21:00 isåfall, Ullared börjar ju nu, det är en serie som alltså handlar om just Ullared om alla vet vad det är ? ;p iallafall, det började nu klockan 20:00 på kanal 5 ;)
sitter här och slurpar i mig en Choco Latte för att det är så sjukt gott, i love it :*
och sen efter Ullared tänkte jag sätta mig här hos er igen, bra va ? ;p slänger in lite bilder igen, hoppas dom behagar er ((: förresten, det här börjar nästan likna en fotoblogg, and I like it, vad tycker ni ? :D



älskade knäppis hunden Lisa :D<3



Ebba, bilden är tagen genom ett stängt fönster med min kamera (a)



ääälskliiing :*


nej herregud u har jag missat 13 MINUTER bara för er skull ;p
nej det va ni värda, hejdå sålänge :*


/hejjerikaah

kommentera gärna
Postat av: josefine

we like it ;) <3

2009-11-02 @ 21:16:26

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0