first snow has arrived

heej babes :* det är sjukt mörkt ute, and i don't like it :/ jo visst det är väl mysigt med lite snö också, men usch på kylan :( torra läppar, jääätteemycket kläder, kritvit hud, halt och inge bad :'/ va ute förut & tog lite småbilder, inget speciellt men jag slänger in dom ändå ((: det låter så mysigt när det knastrar under skrona såhär första snön, tycker ni inte det ? :D
en kyss på det :*  sitter här & lyssnar på Whitney Houston - i will always love you (:
förlåt att jag bara byter ämne nu, men förut hände en skitläskig sak ;s dennis & jag satt & åt, helt plötsligt så hör vi en "knall" och hela jävla huset vibrerade, sen hördes en ännu högre knall och sen va det tyst ?:o inget syntes eller nått, mysko säger jag ?.. nä, nu är det dags att avsluta det här lite småtråkiga inlägg & slänga in lite nya vinter pics ? :D <3


NEJ bilden är inte redigerad, det snöar :D



hihi (a)



höhöh ^^


klart :*
det va allt för mig, just nu ;)


/hejjerikaah

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0