from this to that ?

hejsan hoppsan alla glada :D tänkte bara slänga in lite av mina bilder, som jag har redigerat om
och lekt lite med (: säg gärna vad ni tycker! jag har ju inte lagt ner så himla mycket tid på dessa, så det här får bli ett litet smakprov på vad man kan göra med en helt vanlig bild som vem som helst kan ta ^^
syster fick vara testdocka ;)



väldigt enkel, inte mycket gjort på, lagt till en stjärna, lite extra ljus,
minskat mättnaden i bilden & sen ökat kontrasten (:

originalet, som ni ser, ganska lika ;)





ökat kontrast & ljus, gjort den lite "gammal" + ökat lite ljus till ;)

originalet :)




jag också ;) ökat kontrasten en hel del, lagt till en softskin effekt
(därför ser huden så vit ut) minskat ljuset, därmed den mörka, lite
mystiska effekten ni ser :)

och sen originalet ;D


så, vad tycks? som sagt, inga avancerade grejer, men lite roligar ändå ;)







/hejjerikaah



kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0