i'm happy, i'm not happy

tjingeling :) har inte så mycket att blogga om, mår skiiit :/
men jag kan ju i alla fall glädja er med att vi vann matchen, 8-2 mot virserum :D
jag gjorde faktiskt nästan mål, men så blev det inte riktigt.. grattis till sandra som i alla fall tog den chansen :)
sen ett stort grattis till alla er som gjorde mål, men ändå ett grattis till alla, ni jobbade bra!
nu tackar jag för mig, hoppar in om det verkligen behövs en extra spelare nån match, det lovar jag!
jag kommer fortsätta träna, med tanke på gothia nästa år..men, lycka till med alla matcher nu tjejer, jag hoppas att ni vinner serien :') tvivla aldrig på att ni har farten,, & ni är bäst!<3





/hejjerikaah

kommentera gärna
Postat av: anna

men vaaaa? varför ska du inte spela? :(:(:(:(

2009-11-22 @ 18:04:28
URL: http://annaandeersson.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0