it's a REMAKE

hej bloggen :) samma visa idag igen.. fast idag har jag faktiskt bara inte orkat blogga (?) men jag ska bannemej bättra mig :D inte hänt så mkt idag, hade sex & samlevnad i skolan, det blev massa skratt när NATTA plötsligt reste sig och "blev lärare" haha, den tjejen asså :* kommer bild imorn kanske, tog ju bilder med telefonen i skolan & jag orkar inte lägga in dom bilderna nu ((; men det kommer iaf lite andra bilder, typ på olika saker ..

DAGENS LÅT ; With you - Chris Brown

DAGENS HUMÖR ; ganska bra, när man får umgås med babesen så :*

dresscode & veckans blogg kommer snart (:


pics


pics


pics :*


/hejjerikaah

kommentera gärna
Postat av: Malin

villken fin bild på dej <33 :)

2009-11-08 @ 12:45:15
URL: http://malingjorloff.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0