jag funderar..

hej snyggingar :*  har lekt lite med bilder, så jag tänkte visa vad jag har gjort (a)
men jag har bara gjort en just nu så den kommer hääär nedan ;)


den kanske hoppar in som header sen ((;
säg vad ni tycker, funderar på att byta lite färger och så, nu igen :D
kommentera och säg vad NI tycker, det är ju faktiskt ni som läser den varje dag ;)




/hejjerikaah


kommentera gärna
Postat av: :)

du skulle kunna ta bort en rad, så det inte blir så "hög" kanske ?! :D

2009-11-07 @ 09:46:53
Postat av: :)

vågar du inte visa min kommentar?

2009-11-07 @ 11:30:15
Postat av: b & v

Sv: Ja, vi kan ju bara säga att vi håller med dig om det, hehe :) Å tack så mycket, kul att du tycker det :D Kram

2009-11-07 @ 17:23:15
URL: http://apieceofsisters.se

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0