jag tror jag börjar bli kär ;o

jag orkar inte skriva så mkt ;p men jag tänkte iaf berätta att vi hade typ ett litte matkrig i matsalen idag, HAHAHHAH ;p moget jag veet (a)
här kommr en liten ego-bildbomb ;)







den sista här bjuder jag VERKLIGEN på :o men kolla så söt lisa är,
tungan som hon har en liiiten bit utanför munnen, gulliiiis :* <3


den här bildbomben la jag ut, för jag TROR att jag BÖRJAR bli kär ;s
om det ens är möjligt att bli det på det här sättet ;O





/hejjerikaah

kommentera gärna
Postat av: josefine johansson:D

haha ja du<33

du säger att jag är fjortis?:O

haha dinna bilder då

fjortis nummer 1 där:P<3

2009-11-27 @ 16:03:21
URL: http://hatarjustdig.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0