jag vill bara förklara för världen

varning för långt inlägg!

vart ska jag börja ? i det här inlägget kommer jag förklara för DIG, och för ALLA hur jag egentligen känner..
den här världen är helt jävla FEJK, FUCKED UP :O
jag är en fjortis, jag använder mycket smink, plattar håret i en evighet och jag gillar märken!
ÄR DET NÅGOT FEL PÅ ATT JAAG ÄR MIG SJÄLV ELLEEEER O-o lilla du, jag är 10 år yngre än dig, världen har förändrats sen du va lika ung som jag.. du vill födas på nytt, men lilla gumman det vill du inte alls, för du hatar ju mig, och du verkar ju tycka att jag är som alla andra, så då skulle du hata alla ännu mer för dom är ju som jag.
you have to move on sweetheart.. JA jag är kanske katig och elak, men fattar du vilket tryck ungdomar har på sig nu för tiden? det låter kanske sjukt, men dom som har varit på botten en gång, du vet botten, dom personer som har varit "fattiga" och mobbade i skolan, DOM personerna, dom vill inte hamna där igen, dom gillar att "vara som alla andra" känslan är härlig, att kunna vara den man vill, men ändå kunna slippa att bli mobbad..
världen är sån idag, ska det vara så jääävla svårt att fatta? VÄRLDEN FÖRÄNDRAS!!??? ..
nej, vet du, jag ska inte ödsla mer tid på någon, hejdå, ha ett bra liv, jag orkar fan inte förklara, ingen fattar ändå :)


HÄJDÅ -_-



/hejjerikaah

kommentera gärna
Postat av: josefinestaxensjö.

jag förstår dig erika.. <3

2009-11-23 @ 09:07:25

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0