när du faller, faller jag

godkväll babes ;p vad har ni för er? själv så har man pluggat lite & nu uppdaterar jag ju häär (a)
har inte blivit nån uppdatering idag pga SHOPPIIIING ;D tihi, orkar verkligen inte skriva så mycket just nu heller ;) måste hoppa in i duschen så man är fräsch tills imorgon ju ^^

fast först bara måste jag berätta en sak ((: vi drog till kalmar idag, jag och dennis (pappa) vi hade bestämt oss för att vi skulle ta tag i det vanliga problemet, julklappar! men vet ni, det blev inte en enda julklapp (?)
vi handlade bara massa till miigh :D (det gillas) vi va också inne i det nya köpcentret MODE som ligger precis bredvid IKEA (: nybyggt & precis i min smak ;) nejmen nu ska jag sluta babbla ;s
här nedan kommer lie bilder på saker som jag köpte idag ;)



tröja - JC
jeanstightsen är dom nedan ;)



jeanstights - Cubus



cardigan - Cubus
jeanstightsen är dom ovan ;)


dessa inhandlades också (:
köpte ett par ankelhöga skor men pallade inte ta kort på dom så LIVE WITH IT ;p

men nu ska jag duscha, hej sålänge :* <3


/hejjerikaah

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0