plugg plugg plugg

hej babes ;*  jag sitter här & jo, just det, pluggar :o första gången på länge ((: fattade verkligen ingenting på fysiken idag (?) och just det som jag inte fattar alls ska vi ha prov på, så nu jäklar är det PLUGG som gäller!
nästa vecka har vi, fysik & biologiprov, I doon't like it ;s jaja .. förut drog vi ner till valhall och lyssnade på SALAMI tihi (a)  dom va lite roliga, konstiga & dåliga på samma gång ? ;p hahahah.. fast det roligaste med heelaa
schhiiiten va när emma, anton, pia & hanna skulle DANSA (?) ;o hahah, shit asså ;))
här kommer dom bästa kommentarerna ;

# den här är Brun & Liten ;) det lät roligare om man fattar ;p
# "jag vill gå hem & äta ost och sill hos dig" HAHAH
# plättans goaaste kommentar för dagen; THIS IS ROCK ;d

haha, ja allt detta va bara såå mycket roligare när DOM sa det :p
nej usch nu måååste jag plugga igen, sen blir det träääning (a)
kyss på er så länge :*


/hejjerikaah

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0