skolig uppdatering ;)

hej alla glada (& inte glada) vad har ni för er? själv sitter jag här, i skolan, med amanda, nelly, natta & majanpajan:D slutar 20 över -_-  man hoppas jju att bussen hem blir lika skojig som vanligt ;p HAHAHAHA..
min dag har iaf varit sååhääääär bra :D  busat & umgåtts med jossan(lönn) och Fillan, tihi ^^
det roligaste va fan när jossan försökte lura emil att jag gick i deras klass o massa, hahahah .. ;) <3
nej men nu kommer läraren & det blir inte så kul om hon ser vad jag verkligen gör här ;p

puss & kram, vill du ha en liten skumbanan ?;)






/hejjerikaah

kommentera gärna
Postat av: danni

jag har inte ens din msn erika? fatta vad lågt ;o glad jag blir att du följer min blogg förresten :D puss på dig saknade unge ;* <3

2009-11-19 @ 17:40:38
URL: http://dianakrieg.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0