wanna fly, like the bird in the sky

när du var i min närhet så flög jag, jag var så mycket högre upp än alla andra! jag rörde molnen..
för ett tag sedan så hände det jag väntat på, det jag visste skulle komma..nu i efterhand så frågae en person mig, "varför tog du inte chansen när du hade den?" jo, jag tog inte chansen för att jag inte visste om jag var säker!
känslan när jag va i närheten av honom är obeskrivlig! jag tror du vet vem du är, men nu tänker jag säga några ord som jag hoppas tar hårt..ATT LJUGA ÄR INTE SNÄLLT! jag hade kunnat säga dom på ett ännuhårdare sätt, men det är inte just orden som jag vill ska ta hårt, det är dess betydelse som jag vill ska fastna, & agna sig fast i ditt inre så du fattar!  men du, glöm änså aldrig hur mycket du fortfarande betyder..</3


du är vackrare än dn vackraste av blommor ;$ </3



/hejjerikaah

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0