A TINY JOKE

hej, igen, nej jag tänkte bara hoppa in & säga att det va bara ett skämt, jag är alltså inte brunett, om ni inte redan märkt det så är bilden bara redigerad för att jag skulle se hur det kan se ut om jag verkligen färgar ^^
så nej, jag har inte gjort det, men vi får se ^^  kom igen nu, säg vad ni tycker, ska jag färga håret helt & hållet i en annan färg som t.ex ljusare blondt eller mörkare typ brunt ?
ska jag klippa mig & isf hur ? ja, kom igen nu kommentera vad NI tycker, skriv er åsikt ((:


the REAL picture (original)

/e

kommentera gärna
Postat av: amanda

jag tkr du ska färga det ljusare (a)<3

2009-10-28 @ 18:58:30
URL: http://amaandarebscher.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0