bloggtorka & ..?

usch, jag känner att jag har både bloggtorka och ja, allt vad man nu kan ha ! antingen så händer det inget kul i skolan alls eller så är det mig det är fel på ? jag tycker inte att det är kul att blogga när jag egentligen inte har tid :/ man ska ha tid för att kunna få det så bra som möjligt och för att man ska kunna tänka tänka till en extra gång vad gäller detaljer, hemligheter osv ! så därför har jag börjat fundera på att ta en "bloggpaus" ? välja ett antal dagar (kanske tom veckor) som jag inte ska blogga, för att känna om suget finns .. ? kanke eller låter det som en dålig idé ? :) säg gärna vad ni tycker :)


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0