dåligt med uppdatering

ja, nuu öär jag tillbaka här igen :P
hänt lite grejer idag som vi inte ska gå in på :) tillräckligt många vet, & så ska detförbli !
hamnade på vårdcentralen, mer än så får icke ni veta, jag har faktiskt ett privatliv utanför bloggen också :D
huhu ^^
va inte med på innebandyn idag pga av detta :(
men kollade iaf med natta :D
pratade lite med andy och matte i tfn :)
lite skojj ^^
jag är så hiimla dålig på att ta bilder nu när jag inte har älsklingsrosacptelefonen :p
höhö (y)
men ska bättra mig när den kommer hem (a)
fredag imorn, kommer äga skiten ur alla, som vanligt (skojja!)
hahahahahahah, är lite trött :))
men nej nu ska jag glo på idol juh !!
tuhu, hej sålänge :d


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0