döm mig inte

jaja, jag vet att jag är dååliig på uppdatering men whatever liksom :D tänkte slänga in lite bilder Á la maritza & maiyas vägnar !<3


you're the one who knows it all !<3


du gjorde mitt liv positivt när det va negativt !<3


we, you, and me !<3


trollunge !<3


Av litet gav du mycket,
Av gädje gav du mer.
Av kärlek gav du allt !<3


kommentera gärna
Postat av: Micka

Hej gumman! kul att du börjat blogga! det är bra att skriva av sig när allt känns tungt. det är synd att du känner dig trött hela tiden. något som har hänt? jag har äntligen börjat känna att jag klarar av den nya situationen och inte är lika trött längre. hoppas det blir bättre! /syrran

2009-10-12 @ 12:11:57

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0