don't worry, be happy !

heeej :D nu är jag på hemmaplan igen (A) hade riktigt skojj idag faktiskt ..
tack för det underbara sällskapet, therese & erik !;D mycket skratt & happyfaces ^^
det blev en hel del shopping, jag tänker ABSLOUT inte nämna vad slutsumman blev, men
ni kan ju gissa ? den som gissar rätt får en länkning :D
ajja, berättar mer imorgon, för nu är det fotboll, läxor & uppackning som gäller ;D
bloggen har verkligen hamnat åt sidan nu ett tag men jag SKA försöka ändra på det, jag loovar :)
men nu hörreni ska ni få se lite kläder & andra grejer, men dock inte allt :))
here it comes ^^



bilderna är dåliga men ni är ju vana ;p


svart linne, har ett grått också ;p



grå t-shirt med hög hals :)



stor, men snygg ^^



funkar alltid (yy



puma tröja ((:



liiite ^^



nya vinterjackan (a)



(IL) <3


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0