du & jag

det fanns en tid då det var "du&jag", jag va så lycklig & så glad.
jag vill tillbaks då det var du & jag.
ooh, jag vill tillbaaks, ooh jag vill tillbaks.
yäeih, du & jag vi hade det så bra, du & jag vi va dom där 2.
vi var hon & han vi var paret alla visste om!
jag vill va med diig, woah
jag vill ha dig häär, weih.
du var mitt allt, du stal mitt hjärta och gav dig av !
minnena av dig kan inget radera,
inte ens mötet med den vackraste av änglar !


så lång har jag kommit på denhär.. vet inte om det bara ska bli en dikt eller en hel låt ännu..
^^<3




kommentera gärna
Postat av: Amanda :*

såå fint:)<3

2009-10-12 @ 16:30:21
URL: http://amandous.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0