"happy" is just a fantasy

I'm soo not happy ! usch, har lämnat maritza & majsan nu.. allt gick jättebra förvisso men jag bara känner att det här kommer ta hårt på mig ;s jag är helt utpumpad efter dessa nätter utan sömn och nu detta :/ tårarna rann kan jag säga !
men jag blir nog lite gladare när jag kollat på fotbollsmatchen mellan Sverige-Danmark nu, den började för 3 minuter sen ;p go sweden, go,go go sweden:D sen blir det nog gå en sväng med dennis frida & lisa :) käkade tacos nyss (yy
jag vet att det har varit lite dåligt med uppdatering nu men läget är ju som det är..
nej nu måååstee jag gå, annars missar jag ju hela matchen snart ;) huhu, skriver mer sen (a)
kyyss ♥


you will always be the only one for me !♥


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0