jagälskarattsova

hej, jag är trött.. det är fredag & klockan är endast tio över nio, EN FREDAG !:o
jag sitter här och vräker i mig kolhydrater, jag kommer bli tjock när jag blir vuxen (yy
visste ni att jag verkligen älskar att sova ? asså allvarligt, jag ääälskaar att lägga sig på kvällen, ligga nån timme & sen känna hur saaakta men säkert tröttheten kommer och ögonen blir tyngre ?:D
och på morgonen, när man vaknar tidigt, att bara somna om igen, gooosssa ner sig under täcket och bara fortsätta sova, erika like :* nej nu blir det fortsatt käk av godis, sms & tv ^^
det blir ingen mer uppdatering ikväll för jag känner att bara det här inlägget är helt sjukt, cp dampigt och lite tråkigt, hur skulle det inte bli om nån timme dååh ? ;o
nejmen jag tror vi sätter stopp här, jag säger godnatt, för man vet aldrig när jag somnar ;*


det här är en SKILLAD bild, gå käka banan om du inte tycker det !<3


kommentera gärna
Postat av: du veet ;)

bananen var god, muums ;>

2009-10-17 @ 00:35:29
Postat av: erika

gött för dig ;D

2009-10-17 @ 10:42:33
URL: http://hejjerikaah.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0